طرح جامع آسیب های اجتماعی در اردبیل تدوین می شود
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

استانداری

معاون استاندار اردبیل:

طرح جامع آسیب‌های اجتماعی در اردبیل تدوین می‌شود

ارتاویل نیوز: معاون استاندار اردبیل گفت: طرح جامع آسیب های اجتماعی در حال تدوین است و خانواده ها به ویژه پدران و مادران در کاهش آسیب های اجتماعی و خانوادگی بهتر است با دیدگاه منطقی و درست وارد میدان شده و نقش آفرین باشند.

به گزارش ارتاویل نیوز از اردبیل، طاهر شریفی ظهر امروز در جلسه کمیته بانوان و خانواده در استانداری اردبیل اظهار کرد: ما درحال تهیه و تدوین طرح جامع آسیب های اجتماعی در اردبیل هستیم که در این طرح جامع علل بروز و تشدید آسیب هایی مثل خشونت،  طلاق، گرایش به مواد مخدر و بداخلاقی ها در جامعه و داخل خانه مورد ارزیابی قرار می گیرد تا ما بتوانیم راهکارهای منطقی و درست را در این زمینه مطرح کنیم.

وی گفت: در این زمینه 11 عنوان پیشنهادات پژوهشی با نگاه و جنبه کاربردی در حوزه خانواده و بانوان مطرح شده که محورییت آن تقویت باورهای دینی و ارزش های اسلامی به عنوان سنگ بنای تحکیم نظام خانواده و بنیان های اجتماعی است.

معاون استاندار اردبیل گفت: شایسته است برای نتیجه گیری در این حوزه موضوعات و مطالب پیشنهاد شده مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد که پیشنهاد شده سند اجرایی در زمینه بهبود وضعیت بانوان و خانواده اردبیل با تکیه برپژوهش های موجود تهیه و تدارک دیده شود.

وی اهمیت تجمیع گروه های کاری را در به ثمر نشستن نتایج کار در کمترین فرصت زمانی یادآور شد و افزود: در آسیب شناسی هایی که در حال انجام است بیشترین عامل در فروپاشی نظام خانواده و ضربه به تحکیم نظام اجتماعی، بحث اعتیاد و آسیب های ناشی از آن است که به یقین تبعات آن بروز و ظهور ناهنجاری های دیگر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: البته این موضوع در استان اردبیل به دلیل ریشه های تدینی و اعتقادات قلبی بسیار کم و محدود است اما از آنجایی که تلاش بر این است تا نظام غرب بنیان خانواده را متزلزل کرده و ریشه های آن را به سمت نابودی سوق دهد برخی تحرکات و زمینه سازی های بسیار شکننده را شاهد و ناظر هستیم که با مراقبت های لازم باید برطرف شود.

انتهای پیام/ ب

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 20:24 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 24
بازدید کل : 114891
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1